fredag 15 juli 2011

Vissa dagar är..........

Vissa dagar är värre än andra..............
I dag blev min förmiddag "dum" - min mans sjukdom satte oss båda på prov.............."dumma" ord sades - "dumma" blickar växlades...........

Så tog jag min kamera o gick ut i min lilla trädgård - o då hittade jag bevis på att man kan komma igen - om man bara får chansen


Jag o min lilla sjuka gubbe höll om varandra o viskade förlåt.............fast vi båda vet att det egentligen inte behövs............hans sjukdom bär skulden!

men man kan känna sig så ensam ibland - så övergiven.............så totalt "seglandes i sin egen sjö"
Vissa dagar behöver man mera stöd än andra........

En sådan dag var det i dag - men nu ser jag att Clematisen blommar...........
O nog fanken stiger humöret igen :-)

6 kommentarer:

  1. Det är en så grym sjukdom som din käraste drabbats av, att ni berövas varandra fast man fysiskt finns vid varandras sida.

    Skickar massor av kramar och tankar till dig och hoppas att kvällen blir ljusare för er!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Om kramar vore blommor skulle jag ge dig en hel blomsteräng.Förstår att du behöver kramar idag.
    Tack för rar hälsning, blev så glad.
    Önskar dig och din man allt gott!
    Raina

    SvaraRadera
  3. Tack kära ni - allting blir så mycket lättare när man får en bekräftelse på att någon bryr sig!
    Jag tog nya krafttag - och ja - det blev mycket bättre.
    kram!

    SvaraRadera
  4. Kämpa på, er situation är bland det svåraste man kan gå igenom.
    KRAM till er båda.
    EVA

    SvaraRadera
  5. Kan inte annat än att instämma i tidigare kommentarer - denna elake Mr Huntington skulle jag vilja vrida nacken av !!!!
    Kramar om ♥ ♥

    SvaraRadera