onsdag 13 juli 2011

Trött på skräp.........

Jag märker att det snart får räcka med skräpiga inlägg - jag vill bjuda på vackra bilder - inte en massa halvdana fotos........tsss....

Vist - jag myser medan jag "leker" - men vilket pill med pappersbitar färg o klister........härunder fattes det en liiiten bit längst upp i taket - o det var nästintill lögn att få dit den - fick använda tång - skallpell - o klumpiga fingrar

jag kan inte se hur den lilla biten sitter - stack in kameran o tog en bild! - Sen är det inte inte varje dag heller - att man tar o lägger sitt hus ner på sidan när man tapetserar ;-)

men det börjar ta form nu - och i dag ska jag ordna med finliret - alltså de tunna penslarna som ska fylla i skavankerna!
"tapeten till höger är en servett som jag ville decoupaga på väggen - men DET får jag ge upp - jag testade och blev helt galen
Vi får se vad jag hittar på - det unga paret är i Spanien hos hennes föräldrar - dom står inte ut med mina utbrott längra - o ska jag vara helt ärlig så gör inte ens JAG det !

2 kommentarer:

  1. Du ger dig inte! Härligt!
    Fint ser jag att det blir.
    Spännande och se färdiga huset.
    Kramis
    Ta hand om dig..

    SvaraRadera
  2. Vad underbart att pyssla med ett dockhus! Fint ser det uta att bli med!

    Kram

    SvaraRadera