onsdag 13 juli 2011

Grrrr..........

Åh vad jag är trött på det jefla docksskåpet  just nu.............jag är trött på att ha klister o färg på fingrarna - o likaså klister o färg OCH tapetbitar under fötterna.........
Jag ska ju använda vad jag haver o det betyder att jag får använda skallen.....

- tycker nog jag var mycket smart när jag plastade in servetter som jag har till barn kammaren och till badrummet...............eller?............

men klistrat var FEL fel fel - så vi får se om "skiten sitter kvar i morgon!

desutom stör det mig att jag fick skarva en bit under fönstret - den passar inte - men nu är det som det är!

Jag har tagit helt vanligt yjock papp som jag ska måla o lägga som golv - eller kanske bara måla det som är?........tja..........vi får se!

Godnattkramen till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar