onsdag 6 juli 2011

Glädje :-)

Köket är färdigt - åtminstone för i dag ;-)
lilla Fröken o jag blev sams igen - när jag bar henne till det ny tapetserade köket
Och nu är allt gott igen - se så nöjd hon är där hon sitter i sitt kök - men jag (!) - jag borde skämmas - för om vi synar det i "sömmarna" så mister jag min "legitimation" som inredare ;-) hahahaaaaa

Jädrans så gott det är att få leka igen - jag njuter - hoppas ni som läser gör det samma - om inte........tja..........inte mycket jag kan göra då ;-)
godnatt!

3 kommentarer:

  1. Det blev riktigt fint! Husfrun borde vara nöjd....när man anlitar en hantverkare som vill mer än kunskapen räcker till så tar det tid ;=)Jag hoppas du får lön för mödan i ditt strävande att de ska ha ett fungerande hem.....när du gjort klart där kan du alltid stötta din son i hans och frugans husbygge ;=)Kanske hinner du sätta upp håret och slipper klippa av det så fort färgen kladdar hihihihi

    SvaraRadera
  2. Alltså det är verkligen glädje att läsa din blogg :) Herrn o frun kommer att få det så fint i sitt hus. Kram på dig.

    SvaraRadera