söndag 17 juli 2011

Det har varit så kul :-).........

Jag har lekt - svurit - klampat omkring i färg klister - haft tapetrester under fötterna i häcken på mina brallor - färg i håret - färg på händer - färg på hunden..........
men nu är det klart - mitt lilla dockskåp



Det får räcka nu - jag skulle behöva göra mera - men det tar jag vid ett annat tillfälle

Nu har jag länge nog bombarderat er med blider av varierande kvalitet - men det har varit så kul och jag har haft långa samtal med min far som har gjort skåpet

Han har suttit på sitt moln o tittat medan jag har fixat o trixat ;-) - o jag känner att han är nöjd!

Det tror jag att lilla familjen dockor oxå är - eller vad tror ni?...............

kram o tack för alla tillrop o fina kommentarer - antar att ni får höra mera om lilla familjen

3 kommentarer:

  1. Så underbart fint det blev :) och så roligt det har varit att "följa med " under arbetets gång.
    Du kan verkligen vara stolt och det tror jag din far är också. Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Jag är helsäker på att din far är nöjd över resultatet, så vackert ditt dockskåp blev. Vad duktig du är att skapa vackert, gillar den lilla vaggan, så söt. Var får du tag i alla vackra saker till skåpet, är de från din barndom?
    Jag gästas då och då av solen idag, så härligt, vi har riktigt varm 20 grader. Nu skall jag ta fram mat till gubbarna som håller på med stenen på garageuppfarten.
    Kram och tag hand om dig!
    Raina

    SvaraRadera
  3. Åh , vilket arbete du lagt ner - det är toppenfint & du kan vara riktigt stolt ,vilket jag oxå tror din far är :
    Kramar om ♥

    SvaraRadera