lördag 2 juli 2011

Husägare i farten

Som han har slitit unga Herr husägare -  en kopp kaffe vore på sin plats tycker hans unga kärlek och eftersom deras saker är ner plockade i en av mina byrålådor så får det bli kafferep ovan på min dammiga högtalare
 "Så här mycket skräp fick jag bära bort" - tycks han säga - o hans söta flickvän säger "åh du är bara så fantastisk" :-)

Nu ska bloggerskan gå in o rota fram tapeter............hon verkar ha vissa problem med att hitta det hon söker ;-)
Men den som söken - skolen finna - och nu är tapeterna lagt fram till beskådning
Dom sista i raden är exempel på handgjort papper som säkerligen kan bli fint som tapet - nu är det upp till lilla fröken husägare - och jag naturligtvis........tsk.........jag är ju ändå "expert" och anlitad som smakråd.......att välja
men ni käre läsare får gärna vara med på ett hörn

kram

3 kommentarer:

  1. här var det tapeter i miniformat.
    Härligt. Att man kunde tapetsera hur lätt som helst i ett hem.
    Tur det bara e miniformat.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. ja du - jag sliter ont i det jefla dockskåp - tur att det bara är ett dockskåp. Min lille far har limmat så till den milda grad att det nästan inte går att få bort golv o tapeter - men det är roligt må du tro och jag tror mina små dockor blir lyckliga för sitt hem när det väl är klart! ;-)
    kram

    SvaraRadera
  3. Själv fixade jag till ett dockskåp för ett år sedan till mitt ena barnbarn. Men det var långtifrån så fint som ditt fina hus. Tror att du som expert kommer att tapetsera och inreda perfekt så att det lilla paret blir nöjda :) Kram

    SvaraRadera