lördag 21 maj 2011

Detta är skafferiet








































5 kommentarer:

  1. VA MYSIGT!!!!!
    Och vad mycket fint du har.

    SvaraRadera
  2. Åh , jag blir alldeles salig när jag ser dina bilder - så härligt & en massa gamla älskade prylar *ler*
    Go for it ♥
    Kramen oxå såklart ;)

    SvaraRadera
  3. och jag har massor mera ;-) - men det är så rörigt så nu ska det röjas så man kan se vad jag har i dom andra rummen oxå ;-)
    kram goa tjejer!

    SvaraRadera
  4. Det börjar ta sig i lilla butiken - rummet bakom ska tömmas - och det blir inte lätt - jag har på tok för många saker.
    Jag ska lägga ut lite bilder på 2 sideboards i teak - ett 50-tal och ett 60-tal - likaså en royal hylla (dansk) - det ska säljas billigt för jag behöver platsen.

    SvaraRadera