lördag 9 juli 2011

Lugnet har fallit över det lilla hem.........

Det har varit skrik o skrål i det lilla hem - tapeten höll på att ta knäcken på lilla Fröken - hon har gråtit och anklagat och anklagat o gråtit..........

Och jag har blandat färg och jobbat över - trots jag hade sagt att jag INTE skulle det - jag skulle ju ligga i hammocken o läsa!

Men glädjen hos de unga tu är ju inte till att ta fel av där hon står i dörren o lyssnar emedan han - hennes livs kärlek - spelar Bach på sitt älskade piano
I morgon ska jag ta itu med matsalen/salongen på nedervåningen - tapeten är vald efter soffan som är arvegods...........

eller.............kanske jag börjar redan i kväll ;-) hahaaaaaaaa

1 kommentar:

  1. och där kan jag svara mig själv - jag lägger tapeteriet åt sidan nu - jag har precis klippt fel på 3 tapet-ark - så nu ska det skarvas och fibblas - IGEN.......suck! Det blir pannkakor till mig o min man istället för "pannkaka" av tapeten ;-). Godkväll!

    SvaraRadera