torsdag 30 juni 2011

Det drar ihop sig.......

Det verkar vara  oväder på gång - himlen grånar och enorma moln tornar upp sig............
Tja.......då vill det till att ta in känsliga växter som inte är glada i vatten och fälla ihop delar av trädgårdsmöblerna - det "hemska" drapperi dras för min uteplats- jag vill inte ha vatten in under mitt veranda tak - det räcker att det läcker på sina ställen ;-)

Nu när jag har gjort allt det här så tror jag att vorherre behagar skämta med mig aprillo - för nu ljusnar det baskemig!

Ja ja - livet är helt okay ändå :-)

Kram

2 kommentarer:

  1. Du kan tro att jag uppskattar dina kommentarer!
    Nu har vi storstädat nästan klart på jobbet, jag jobbar som handledare inom LSS. Vi har ett fik och en textil verkstad, så ena delen av hygieniska själ och andra av allt damm.
    Vi sticker nu från Borås till Ullared för semester. Men måste göra "fint" här innan, för de kommer gärna hyresgäster under sommaren.
    I år har vi datorn med oss, så jag blir inte blogg-lös, fast jag hoppas vädret tillåter med utomhusaktiviteter än innesittande.
    Hoppas du får ordning på bil.
    Kram Anita

    SvaraRadera
  2. Det samma kära du :-) - är det trädgården som väntar nu?
    Jag blev helt galen i dag och grävde äntligen i min sabla rabatt och fick jämnat ut - så nu har jag så ont i ryggen ;-) ts......man är ju för korkad ;-)
    Jo den unge damens försäkring tar skadorna på bilen!
    min man hör under LSS när han är på avlastning - det är jag MYCKET tacksam för!
    Hoppas vädret är med dig!
    kram gisela

    SvaraRadera