fredag 17 juni 2011

Nr 11 - ett litet vidunder..........

Vist är han söt - min lilla älskling - min lilla nr 11 :-)
Undrar om han blir lika släng i käften och lika rolig som sin pappa................undrar om han blir lika vacker som sin mamma ...............
En sak är dock säker - blir han lika gammal som jag då får han oxå "hundöron" på kinderna och blir lika lycklig när han håller sitt barnbarn i armarna

Jag vill önska er alla en underbar helg - jag har fått en massa garn av en söt människa så jag ska nog sticka nu - både en tröja och bokstavligen ;-)

kanske tittar in med något intressant senare - det vet man aldrig :-)

2 kommentarer:

  1. Men åh så söt ♥ ♥ de är gudomliga de små liven :)

    Önskar även dig en bra & trevlig helg- det ska jag ha :)
    C är på fastlandet så det är jag & grabbarna hemma & det är så skönt med egentid ibland - guld värt :)
    Stora kramen ♥

    SvaraRadera
  2. Grattis.
    Många kram
    Ledsen om jag inte varit och kommenterat hos dig. Men vi finns för varandra.
    Kram

    SvaraRadera