onsdag 1 juni 2011

Änglahus


Jag har många saker för mig ;-) - jag har exempelvis mina små änglahus som hänger i mitt plommonträd

Där bor mina skyddsänglar :-)

En dag sa ett av mina barnbarn - " är det äckliga kryp därinne?" - Nej, sa jag - därinne sover våra skyddsänglar när dom har vakat över alla som behöver hjälp!
Och så blev de små husen till änglahus och i samma veva kom det upp lyktor i trädet och när mörkret faller så går jag ut och tänder ljus för de jag älskar och de som behöver hjälp och styrka.

Det hänger också en liten ballerina jag har fått av en kär väninna just idag - kanske är det en av änglarna som tar sig en svängom i kvällen ;-) - man kan aldrig vara säker
Min onsdag har varit fin - jag bestämde det i morse - och det blev faktiskt också så

kram söta vänner som läser och kommenterar

1 kommentar:

  1. Hej och tack för din fina kommentar hos mig!
    Det ser mysigt ut i ditt träd.
    Jag önskar dig en fin helg!
    Kram från Maria

    SvaraRadera