måndag 6 juni 2011

Bloggen tramsar sig.........

I dag vill min blogg inte som jag vill - kanske är jag inte spännande nog - eller ;-)..........
Jag försöker att förklara att det har varit en underbar helg - och att min trädgård berikar mig med en begynnande färgprakt som i vissa fall - inte varar så länge och därför bör förevigas
denna vackra buske kommer troget varje år och gör mig alltid lika glad


den är "uteservering" för massvis av humlor och jag älskar att sitta och lyssna till dessa arbetssamma djurs surrande.
dom här små "skitungarna" älskar jag oxå - det är nr 7- 8 och 9 i barnbarnsskaran av 11 underbara ungar!
Till er som känner mig kan jag säga att killen med det blåa linnet - är lilla Lukas som numera är stomi-opererad och LYCKLIG! :-)

6 kommentarer:

  1. Här var det bus... Härligt när barnbarn kommer på besök, men det är väl lika skönt när de inte är hos dig?
    Härligt med en lummig trädgård, man får annan känsla när man sitter o myser bland surr och bzzz.
    Kraamis

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga grabbar, glimten i ögat har dom ser jag.
    Ha en bra början på denna nya junivecka.
    Kram

    SvaraRadera
  3. så härligt att ha så många barnbarn, hoppas jag också får det i framtiden...
    Jag har också några sådana buskar (plymspirea) i trädgården, de ser ut att vara fyllda med vackra dammvippor nu på sommaren!
    Ha det fint!
    Ullis

    SvaraRadera
  4. Vi är visst i samma båt. Bloggen, eller inläggen vill inte som jag vill.
    Vad pampig din plymspirea är, min är en liten plutt...börjar tro att de är en mini-modell.
    kram Anita

    SvaraRadera
  5. Tror nog att du är spännande :) och att det förr är tekniken som lever sitt eget liv. Härlig bild på dina barnbarn :) Kramen.

    SvaraRadera
  6. Hurra för stomi!
    Kul att få en ansikte på lille killen som jag följt i så många år!
    Kram återigen!

    SvaraRadera