lördag 18 juni 2011

En tur i skafferiet......

God kväll :-) - Nu har min  privata webbdesigner varit i farten och hjälpt mig med att snygga till bloggen lite.......
Inte för att den inte var snygg nog - men mera för att få med lite väsentligheter - så som.........just det..........
SKAFFERIET i Bankeryd!

Gå in o titta i min lilla "kraftstation" - där finns en hel del att beskåda.
Under veckan som kommer ska jag lägga till lite text - tills dess - välkommen in på en liten förhandsvisning ;-)
Mitt motto ;-)

8 kommentarer:

  1. jag ska förtydliga det hela en smula ;-) - till höger i bloggen står det : " Skafferiet i Bankeryd"
    Klicka på undertexten så kommer det upp lite bilder från min lilla "kraftstation"

    SvaraRadera
  2. En egen designer?. Vad bra du har det.
    Det blev ju en klar förbättring ser jag.
    Kramar om dig..

    SvaraRadera
  3. Mitt ena barnbarn ( nr 4 ) har världens sötaste tjej och hon hjälper mig - ja egentligen gör hon hela jobbet - jag är så glad för detta o för henne :-)
    kram

    SvaraRadera
  4. Ja, nu är jag oxå trött på regnandet, det räcker nu, det är en riktig rotblöta nu, så som jag önskade.Men nu ska det väl hålla på i flera veckor.
    KRAM
    Eva

    SvaraRadera
  5. NU såg jag länken! Jättefint! Det är mysigt inne i skafferiet....jag blev sugen på tallrikshyllan med rosorna på sidan :=)

    SvaraRadera
  6. Håhå både ett skafferi och egen webbdesigner, du kan du!! Kollade in i Skafferiet, DE SER FINT UT!! Hoppas man kommer i Jönköpingstrakten en gång i sommar, för de är väl i de trakterna du hör hemma?
    Ha de gott, kram Anita

    SvaraRadera
  7. Åh, jag vill oxå ha en egen designer :)
    Gillar ditt motto !
    Ska oxå kika in i skafferiet - när jag ändå är här .
    Kram på dig bästaste Gisela♥

    SvaraRadera
  8. hahaha - ja det låter fint eller hur ;-) - men hon är så duktig min lilla Emma - det är som sagt mitt barnbarns tjej och det är barnbarnet (nr 4) som har fotat i "skafferiet" - dom är bara helt underbara dessa ungdomar - söta goa och hjälpsamma!
    kram och tack för att ni kommer in här och tittar och kommenterar
    gisela

    SvaraRadera