fredag 10 juni 2011

fortfarande regn - och fredag.......

Mysiga Malin imed bloggen - "i mina gömmor" - sa till mig i dag - att hon trodde jag hade många skatter hemma hos mig
Och det ska Gudarna veta att jag har
men jag behöver rensa upp o ställa snyggt..........detta ser ju inte för klokt ut
Här i mitt glasskåp har jag sorterat och ställt i ordning så man kan se vad jag har - när jag gjorde det - rensade jag ut två stora lådor med glas som jag har sålt ut lite av...........jag är inte klok med mitt samlande ;-)
Tro bara inte att jag har börjat samla på regndroppar ;-)..............Fortsatt go fredag

2 kommentarer:

  1. så många vackra glas du har! Tycker också om att samla på glas, men här hemma går det sönder glas ideligen, så det är nästan inter värt det...
    Tack för alla dina fina ord på min blogg, de värmer och gör mig glad!
    Ha en fin hleg
    Ullis

    SvaraRadera
  2. :-) Du är för söt! Hade varit roligt att kika in både i ditt hus och i din butik! Vad ljust och fint det blev när du målade byrån, jag är inte heller så mkt för att slipa och greja!
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera