tisdag 21 juni 2011

lite trög...........

Jag har varit lite trög ett par dagar nu - inte mått så där hundra...........ont i kroppen........ont i mina handleder......

Jämmer jämmer jämmer ..........

Men så kom en ljuvlig väninna förbi med gräddbakelser och mitt favoritbröd
DANSKT RÅGBRÖD!

Och plötslig fylldes jag av tacksamhet :-) - Så enkelt kan det vara!

Jag har kollat lite på tyger som jag köpte på loppis - ska nog sätta mig vid symaskinen..............behöver lite nya kuddar.

En fin tisdagskväll till er allihopa
kramis!

3 kommentarer:

  1. Jobbigt.. Lider med dig. Själv drabbat av dunder förkylning och lär nog stanna hemma idag o pyssla med tyg och snyta mig. Inte på tyget..!
    Härligt o ha en vän som kommer med något gott & omtanke!
    Nya kuddar?. Spännande...
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Vi har nog samma syndrom just nu, ont lite här och var....men de går väl över.
    Jag fick tag i en tygbit (vit) bommull/linne tror jag. Köpte en söt spets och kantade...så fint! Hoppas den blir bra i min hall, kul att se i morgonkväll. Vad blev de av dina tygbitar?
    Ha en riktigt go midsommar! Kram Anita

    SvaraRadera
  3. God kväll ska jag precis säga när jag ser vad klockan är ;-) hahaha - det blir god natt i stället
    Azalean - det blidde ingenting - än - jag var tvungen att tvätta först - men jag har planer på lite kuddar
    Go midsommar till dig med
    kram

    SvaraRadera