lördag 4 juni 2011

En varm lördag........och ett bord..........

Sol och sommarvärme - och ett nytt bord ;-)
Undrar vad jag sysslar med egentligen.............. håller jag på att utveckla en ny samlarmani?..........vart ska vi i så fall vara - jag och min janne..........jag har ögonen inställt på BORD för tiden - hittar dom överallt!
 detta ovala bord köpte jag för 150 kr - det är ek rakt igenom
innan jag loggar ut ska ni få en bild att vila ögonen på från min lummiga trädgård

önskar er den bästa lördag..........med eller utan bord :-)

3 kommentarer:

  1. upps - ser att mina gröna sockar med får på har hamnat i kameralinsen ;-) - ja ja - pedant är inte mitt mellannamn!

    SvaraRadera
  2. Vilket vackert bord!
    Ett fynd må jag säga!
    Kram på er. Malin

    SvaraRadera
  3. Vadå sockar :) jag letar o letar men hittar dem inte haha. Kram

    SvaraRadera