torsdag 23 juni 2011

Hemma på våran gata...........

Ja där bor en tant ;-) - med en helsikkes massa ungar o barnbarn - och det är jag det :-)

Nu börjar det ta form - vårt midsommarfirande - bord o stolar är inne i tältat och det smides planer på hög nivå.......
Utanför sågas och skrattas det - midsommarstången ska upp

Äntligen! :-)
I morgon ska det plockas blommor och lövas o pyntas - i de små köken är det full  aktivitet just nu - jag o en granne har precis smakat av min svärdotters makalöst goda sillröra - uhmmm!

Klockan är 22.30 och vi går var till sitt - jag avslutar med en bild på min sons mage - efter alla operationer han har genomgått har han låtit tattuera en dragkedja  i ärren ;-) - han är en underbar galning :-)

sov gott i alla husen - jag önskar er den bästa midsommar någonsinn!

1 kommentar:

  1. Den tatueringen var ju häftig :)
    Hoppas ni får en trevlig kväll utan regn. Kram

    SvaraRadera