tisdag 31 maj 2011

Fortfarande tisdag.......

Vilken härlig dag med sol och värme.
Jag har njutit för fullt - tog ett ljuvligt fotbad på verandan medan jag läste en av mine favvo-tidningar
Lilla vovven solade jämte mig - och efter en stärkande lunch - havregrynsgröt med socker smörklick och mjölk hämtade jag både dotter och Mustangen
Jag tog ett par varv runt kvarteret och njöt av ljudet och känslan av detta muskelpaket till bil.
Min fridag har varit till full belåtenhet och nu ska det bli kaffe till älsklingen - det är åska på gång och vi har haft ett våldsamt hällregn - så resten av kvällen blir i soffan..............eller kanske syrummet!
kram

4 kommentarer:

  1. Sommarfina fötter och en tur med bästa sommarbilen....låter som du haft en alldeles speciell och härlig dag :=)

    SvaraRadera
  2. Viket stärkande skönt fotbad du tog igår. Bra avkopplingstid du fick att njuta till.
    Ta vara verkligen vara på tid när tid finnes.
    Kraam

    SvaraRadera
  3. Vilken fin bild ,pricken över iet med de där blommorna som simmar omkring :) Kram

    SvaraRadera
  4. åh så skönt! Vilken härlig tisdag!
    Ha en fin onsdagkväll!
    Ullis

    SvaraRadera