onsdag 18 maj 2011

Ljusstakar från "sakskåpet"

Tittade in i mit sakskåp o hittade dessa ljusstakar som passar så bra just nu - det är ju syrentid - o hos mig är det bara dem lila syrenerna som blommar
vill säga att jag ställde ljusstakarna direkt från skåpet - tittar ni noga så är dom inte tvättat av - än ;-)

I övrigt är livet fint att ha - även om jag fick en rynka i pannan idag - min lilla gubbe som är sjuk i Huntington - tycks ha blivit sämre...............han verkar glömsk idag o aningen irriterad.............får nog bli en kaka till kaffet så vi behåller humöret för det finns ju änddå så mycket att glädjas åt!

2 kommentarer:

  1. Annars hjälper jag dig gärna om du inte klurar ut det.
    Hör bara av dig
    Kram Fredde
    (hade själv problem i början)

    SvaraRadera
  2. tack fredde - det lutar nog åt att jag får be om din hjälp - men först ska jag testa själv - annars lär jag mig aldrig
    stor kram till dig!
    gisela

    SvaraRadera