tisdag 17 maj 2011

Mitt kök!

Jag är så förtjust i det vita - det skira - det har jag skrivit förut ;-)


Alla dessa vackra saker - jag blir helt lyrisk och kan drömma mig bort - länge.
Tycker nog att jag har en hel del fint själv

I går sydde jag kuddar till kökssoffan - av diskhandukar - erkänner att jag blev rigtigt nöjd :-)
Men motsatta väggen börjar bli för "överbroderad" med saker..................det ser bara rörigt ut!
- bara så svårt att sålla - jag tycker ju om varenda liten pryl :-)
Ha en bra dag rara människor som går in och läser - nu ska jag en sväng på loppis ;-)
kram

4 kommentarer:

  1. Här var det proppat med härligheter. Förstår o det är svårt att plocka undan. Men däremot kanske flytta om?
    Mitt vita skåp tror jag behåller efter en god natts sömn. Sitter just nu bakom skåpet o spanar in då o då. Lär nog behålla det.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Får jag ge dig ett litet tips?
    Gå in på inställningar och försök se över hur det ser ut.
    För mig ser din blogg lite rörig ut.
    speciellt bloggintresserade. rutorna till vänster.
    Vet ej om det är fler som ser det?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Kuddarna blev jätte vackra! Och jag gillar porslinet på din tallrikshylla!
    Tack för din fina kommentar på min blogg! Den gjorde mig så glad!
    Ullis

    SvaraRadera
  4. Tack söta ni för kommentarer - o du har rätt fredde - det ser rörigt ut o nu har mina bloggintresserade oxå försvunnit ;-) hahaha - det vill till at sätta sig o fixa till sidan - hoppas det går!
    kram

    SvaraRadera