måndag 16 maj 2011

Min hund - min lilla älskling



Hon överraskar mig varje dag - min lilla älskling - min lilla söta Fröken Smilla
Tänk om jag hann att fånga alla hennes små hyss o finurligheter på bild eller film - men hon lyckas alltid - eller för det mesta  - sluta precis när jag har satt kameran för ögat
här är hon i ro - en liten stund :-)
här ska upptäckas

En hel Vättern att dricka ur
aha! Någon har varit i min trädgård


och slutligen såå trött - ligger hos morsan i fåtöljen på syrummet

Jag älskar denna lilla varelse


2 kommentarer:

  1. Söt varelse som sover gott vid matte.
    Härligt att du syr och syltar och annat pyssel du sysslar med.
    Kul att du hittade till mig och du äär med på utdragningen och om du lyckas länka så får du en till.
    Kram Fredde

    SvaraRadera
  2. Åh , vilka härliga bilder på din "varelse" gos & mys till henne & självklart en kram t dig ♥

    SvaraRadera