lördag 14 maj 2011

Fantasi .......

Jag har 5 barn - alla vuxna - och alla med ett utpräglad sinne för humor
Mina ungar har fantasi och skönhetstänkande och dom är naturbarn.

En av mina söner är 204 cm lång och kom en dag hem med en pinne han hade hittat i skogen
"Titta morsan vad jag hittade i dag - en naturbild av mig"
hahaha - fantastiskt - eller hur!
Sedan den dagen har jag haft ögonen med mig när jag går i skogen - jag letar efter min familjs "naturbilder"
Det är svårt för det ska ju vara något som säger någonting om just var och en av oss

För något år sedan hittade jag min egen naturbild - ni kan aldrig gissa vad som är så specifikt med mig ;-)
just det - jag älskar att dansa!
Jag har inte hittat dom andra naturbilderna - än - men det kommer - plötsligt ligger dom där bara............ men det gäller att ha ögonen med sig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar