måndag 23 maj 2011

lite stök kanske.......

Mit nya projekt blir mitt syrum! Inte alls så roligt som många andra projekt jeg håller på med
men MYCKET nödvändigt!
Ni ska få se något som nog kan få er att sätta kvällskaffet i halsen ;-) hahahaaaa


riktigt lovelyt - eller ;-)
Hur i hela fridens namn kan jag stöka så!!!!
Jag är verkligen otrolig - lägg märke till att jag inte har gardiner uppe - och vet ni varför??
Jo - jag tog ner julgardinerna i går :-) - sanslöst på min ära!
Så nu ska jag til butiken och handla lite gott till min lilla man och migsjälv och så ska jag röja - ni ska få se resultatet............hm...........i kväll kanske - det beror på vad jag hittar i mina gömmor - det finns så mycket som kan få mig att pyssla med annat än just städning!

kram så länge!

4 kommentarer:

  1. Jag älskar ditt rum.
    gud vad mina ögon tindrar.
    Vill bara sitta där inne och njyta och syy.
    syr gärna med dig.
    Kram Fredde

    SvaraRadera
  2. gisela. Det blev mycke bättre nu ser jag och din stil på layouten blev bra.
    Tips. Lägg in lite fina bilder på det du har hemme eller har tillverkat. typ gadget med bild och liten text vid sidan om inläggen.
    Ser att du har en underbar liljekonvalj där vid sidan.
    Fler bilder, texter.
    annan tips. skafferiet i bankeryd är i gul text? Kanske annan färg? mer markant? bastant?
    Kram Fredde

    SvaraRadera
  3. tack snälla rara för beröm o tindrande ögon - jag är själv så glad för mitt rum - men hu så jag har stökat till det - nu har jag nästan frilagd mitt ena bord - sätter in bild senare
    kram!

    SvaraRadera
  4. Ser precis ut som ett pysselrum ska göra, syns att det bor en kreativ person där.
    Eva

    SvaraRadera