tisdag 24 maj 2011

Barnbarn på gång....

Hos oss är det barnafödande som står i hög kurs i dag :-)
Min yngste son o min svärdotter håller på att bli föräldrar för första gången...........just nu är det vila som gäller och så får vi se vad som händer i morgon.
Jag har dock varit rimligt förvirrat och velat så mycket - men hunnit så lite........
Jag bjuder på ett par bilder från syrummet 

I denna möbel ska jag ha mina pärlor och satinband - silverberlocker och allt sådant småkrafs som är så härligt att plocka med :-)

Mitt sy bord fick jag rensat i alle fall - det är mycket lättare att sy när det finns plats på bordet
Nu vill jag försöka att sova - tänker mycket på mina älsklingar som är på förlossningen och längtar till att få se och välkomna mitt barnbarn nr 11

2 kommentarer:

  1. Här ser man att ditt vita sybord är städat.
    Ser ett o annat intressant, din flugskåp so står på golvet till höger om sekretären.
    Fram med den, måla den vit?
    Pynta in med spetsband som hänger utanför skåp och lådor.
    Du har att göra där ser jag.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt med bebis, håller tummarna för att allt går bra och att den lill* snart är ute i stora vida världen.
    Hihi, modigt att visa syrummet, mitt sy- och pysselrum är KAOS, ditt ser ordentligt städat ut redan innan du städade om man jämför ;)
    Ha en härlig Onsdag,
    Kram Malin

    SvaraRadera