fredag 6 maj 2011

Det är helg........

Solen skiner genom ett skirt täcke av disiga moln - nästan som genom en tunn spetsgardin

denna dag bjuder jag på en bild av en gammal tvättkommod - som ska målas om då den fick fel färg.......
den blev helt enkel för vit!
Tvättservisen hade jag till salu i flera år men ingen var intresserad (!) - Tack o lov ;-)!
Nu har jag den i mitt "Mormorsrum" - o den är så fin. Mina gäster som sover över i rummet kommenterar den gärna och varje gång dom gör det - tänker jag:" Vilken tur att jag inte sålde den! :-)

Ha en ljuvlig helg och må solen skina på er alla!

3 kommentarer:

  1. Åhhh, så unik. Förstår att du är glad över att ha kvar den.
    Vi var åt dina trakter igår när vi skulle rasta vår och min mans systers hund.
    Prinseryd tror jag det hette.
    Hittade en helt underbar skogsväg.
    Ha en mysig Söndag,
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du hittade till oss och att du gillade det du såg:) Klart vi måste göra dig ett besök är ju ibland åt det hållet;)

    Önskar dig en ljuvlig söndagskväll och en god start på den nya veckan

    SvaraRadera
  3. Åh , vilken härlig :)
    hade jag sprungit på den så hade jag köpt den direkt :)
    Önskar dig & de dina en bra vecka med både harmoni & glädje ;)
    Kramen ♥

    SvaraRadera