måndag 30 maj 2011

Veranda makeover

God middag :-)
Äntligen skiner solen så mycket att jag kan gå igång med min stök-veranda


Hoppas alla får en bra dag - jag ska ha det - det har jag nämligen bestämt ;-)

Det första som åker ut till förnyelsens hymn - är mina "Peep-Toe" träskor :-D hahahaaaaaaa - jag är en baddare på att slita ut träskor - till mina barns stora irritation
"Men morsan dååå - har du sett hur dina träller ser ut egentligen - det finns ju ingen sula kvar"
Efter träskorna får en lite mysigare bild att vila ögonen på - mitt lilla hus "på prärien"..........nu ser ni oxå lite av hur jag är inbäddad av hyreshus - men jag har bott här i 30 år - så jag tror jag har lidit färdigt ;-)
God måndag till er!

3 kommentarer:

  1. jag kan säga att jag är ganska så "trött" - är lika med irriterad!
    Hade bara inomhusfärg och dessutom sådan färg där det röda på mitt bord "blöder" igenom!
    ÅH! och det upptäcker jag när jag har målat - som tur är - baksidan på bordet!
    Om inte jag införskaffar ny färg så får jag stå ut med ett rosa bord! OCH det VILL jag INTE!

    SvaraRadera
  2. Oj som de kan bli! Rosa är ju annars en fin färg, men kanske inte ju på ditt bord.
    Så gott med en så kort jobbe-vecka, kan snart åka till mitt paradis igen och vara ledig i fem dagar. Ha de!
    /Anita

    SvaraRadera
  3. Oh där var de väl uppslitna. Man får slita ut sina skor tills de inte går att gå i de mer.
    Hoppas bordet inte blöder mer nu.
    Du har en hel del och göra ser jag.
    Spännande och roligt o få pyssla nu när vädret blir bara bättre.
    Kramis

    SvaraRadera