måndag 31 oktober 2011

Vart tog den vägen - vår baseboll-plan?.........

I dessa dagar är jag förbannad - altså riktigt ARG

i förgår var jag o min svärdotter förbi baseboll klubbens domäner och upptäckte till vår förfäran att baseboll planens inventarie - dogouts - slagtunnel - backstop - bänkar -  var borta!
Och jag menar BORTA!
Det fanns ingenting som visade att här hade klubben spelat match för bara några månader sedan............

Efter idogt letande fann vi detta! :-(

Någon har gett byggfirman rätt eller order att riva våra saker och jämna marken....................nu är det fan brodera mig krig - jag har anmält detta till polisen för så här for det inte gå till


Här bakom basen stod det för 2 veckor sedan - ett spelarbås till 20-25 personer - det fanns bänkar till publiken och en poängtavla......och nu är det jämnat med marken

I våras tog byggfirman sig in i vårt hyrda och låsta förråd och slänga all vår spelar utrustning - en del hittade vi i containers bland bråte isolering o glassplitter - en stor del var borta  - vem vill inte ha slagträn - handskar och  bollar.............

i dag ska jag ta rea på vem som är ansvariga för förödelsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar