måndag 10 oktober 2011

HUR I HELA FRIDEN LÄNKAR MAN?...............

Kan någon guida mig i länkandets värld?

Och nu menar jag GUIDA - det vill säga

steg för steg berätta hur jag ska göra för att lägga in er på min sida som intressanta bloggar

hur jag gör - steg för steg för att länka till tävlingar

jag börjar bli så stressad att jag inte ens kan läsa mig till det - kanske undrar ni hur jag har gjort innan - svaret är att det är inte jag som har lagt upp min blogg -;-) - jag har bett om att få det - och fått det!


ni får en blomma för besväret ( fick den i april o den är fortfarande så här vacker)

4 kommentarer:

  1. Hej söta.
    Jag ska försöka.
    Skriver igen efter middagen
    Kramis

    SvaraRadera
  2. tänk fredde - precis för bara ett par minuter sedan så tänkte jag på dig :-) - blir glad om du kan hjälpa mig.
    Jag måste ha det mycket tydligt förklarad då jag är dålig på datorer........kram så länge!

    SvaraRadera
  3. Hej kära du!
    Fastnade på soffan igårkväll
    Jo När du ska länka så går du in där du brukar skriva inlägg.
    Där i inläggrutan finns något som heter "länk"
    Där klickar du in och där skriver du in tex "www.freddesvitahem.blogspot.c..."

    Har du någon email?, kan maila dig bilder som gör det lättare.

    när det gäller sidopanelen, där du har 2 bilder på dig, därav du står vid bilen.
    Där lägger du bara in en gadget och där finns "bild" där kan man länka också.

    Tror lättare om jag mailar dig bilder.
    Kramis

    SvaraRadera
  4. jag tror jag börjar begripa fredde - min mailadress är gisela.testmann@spray.se
    - jag är dig evigt tacksam Kram

    SvaraRadera