torsdag 20 oktober 2011

Entusiasmen smittar av sig :-)

Upplyft av succén med fönsterbrädet  fick jag den formidabla idé att hyllan över fönstret behövde samma färg

Som tänkt så gjort - med ett förödande resultat.....................SATAN I gatan oxå



träet blöder igenom och nu ser det ut som om 37 storrökare har suttit precis under hyllan och bollmat i ett halvår - oavbrutet

Ser ni det?

Jaha - det får bli färghandeln och en burk vit färg som stoppar blödningen - den är bara så dyr - men så här kan vi ju inte ha det ;-)

innan jag åker får ni en fin bild att titta på - denna skit här vill jag ju helst glömma..........

DETTA är den snäckan som jag hittade på Koster - glömde att visa den i går - notera att pärlorna INTE var med når den låg i vattnet ;-) hahaaaaa

kram och skam den som ger sig..................och vet ni...........det är en förunderlig känsla att kunna åka när jag vill och inte behöva fixa folk som kan ha ett öga på min man medan jag är borta................och jag kan åka utan att sitta med andan i halsen
Hm.............tror nog jag kan vänja mig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar