torsdag 13 oktober 2011

sjuk :-(............inte kul

usch.......i dag är jag sjuk - ont i huvudet - öm i kroppen - feber - liksom grus i ögonen..........

jag är en hemsk syn för världen ;-)

Jag kunde ju lägga upp en bild på mig själv - men jag vill inte skrämma skiten ur er så där for gick jag en liten runda i mitt domecil och hittade åtminstone några få objekt som är värda att vila ögonen på

Jag har alltid älskat hästar

Hannoveranare - något dammig - men vacker ändå - 50-tal


väggtavla från numera nerlagda "SYCO" keramik från Strömstad - vackra smäckra hästar - också från 50-talet

Vacker söting som har en hel del år på nacken - rasen......hm..........fullblod av något slag - dock fotograferad i aningens fel vinkel :-)

Sista bilden har ingenting med hästar att göra - men i motsättning till mig är den vacker

det var allt för i dag - ha en fin torsdag!

3 kommentarer:

  1. Usch och fy! Va sjuk är bara för eländigt, men hoppas du kryar på dig snart.
    Hästar är senaste innepryl, enl. den ena inredningsbutiken jag besökt i helgen. Jag har en jättefin byst som jag köpt i USA, jag har ju en "häst-tjej" där, så den känns symbolisk.
    Kram Anita

    SvaraRadera
  2. Nämen fy, krya på dig.
    Ja, hästar är helt otroliga djur. Kan inte förstå att det i måndags var 3 år sen jag tog bort min gamla svarta underbara springare. Men hon lever vidare i hjärta och minne.
    Kurera dig nu ordentligt,
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Hej kära.
    Ledsen.<
    Men har inte glömt dig. Ska hjälpa dig så gott jag kan.
    Fullt upp med köket.
    Varm kram till dig
    Fredde

    SvaraRadera