måndag 3 oktober 2011

Torkan är över - ute i allefall ;-)

Så blev det regnväder - igen!
Kanske det kan få mig att sätta fart............

Kan ju göra som småfåglarna - börja dagen med ett bad ;-)

ungefär så ser jag oxå ut när jag skakar mitt blöta hår................visst är dom söta de små liven


Så sorglösa :-) - ett betongfat - lite lite vatten - och så är livet bara underbart!

Nu ska jag inte gå ut och bada i fågelbadet - var inte oroliga -;-) hahaha - nu blir det kaffe och så får vi se vad dagen bjuder

Tack o lov att jag kom igång härinne - hoppas det sprider sig till resten av huset

1 kommentar:

  1. Vilket fint fågelbad du har. Gratis underhållning också, precis som ett fågelbord.
    Du är verkligen beundransvärd! Med allt de jobb du har för att hjälpa din man med och ändå vara så positiv. Hela tiden veta att de bara blir mer och mer jobb.
    Jag tänker på dig, när jag ibland blir lite gnällig.
    Kram Anita

    SvaraRadera