tisdag 30 augusti 2011

Sy sy sy..........


Någon direkt sömmerska är jag då inte ;-)...................men jag älskar att sitta vid symaskinen

Idag - tisdag - som är min "lediga" dag har jag klippt och pysslat och det blev till 2 lampkjolar - än så länge


Dom är inte likadana fast det ser ut så - det skiljer i längd och spets - och jag tror man kan se att jag syr med hjärtat - ni vet hur det är med hjärtat.............det går ibland sina egna vägar ;-) hahaaaaaaa

därför har jag fått för mig att jag ska sätta ett litet märke på mina sydda alsters - så folk kan se att jag gör så gott jag kan

God tisdag till er alla

kram

3 kommentarer:

  1. Fina lampskärmar, försökte sy sådana en gång, men de blev så klumpiga och fula. De ska nog inte vara för tjockt tyg. Så jag köpte en färdig istället.
    /Kram Anita

    SvaraRadera
  2. HEJ!
    Vilka söta lampskärmar, jätteduktigt gjort tycker jag som inte ens kan trä en symaskin.
    Hoppas ni har det bra.
    KRAMAR
    Eva

    SvaraRadera
  3. Handgjort med kärlek.
    Så sant kära..
    Har också sådana som man borde kanske sy fast.
    Ser att dina lampfötter är vita också. Snyggt..
    Kraaamis

    SvaraRadera