lördag 20 augusti 2011

En härlig dag :-)

Vilken fin dag jag har haft :-) - i och för sig var det vad jag hade bestämt - men ibland blir det inte alltid som man vill

Det höll på att sluta med vredesutbrott - men så fick jag krypa till korset och be om hjälp - det har jag svårt för - tror alltid att jag kan själv ;-)

Min dotter och en av hennes väninnor kom med raska steg till min trädgård - och DÅ började det hända saker

Stenarna som så länge hade legat i en hög kom på plats - och "Gästis" för fåglarna sattes upp

Johanna gjorde det sötaste kors över en liten papegoja som blev 32 år och som inte hade någonstans att bli begravd - den fick vila hos mig - har ändå trädgården full av älskade djur som har betytt något för någon
Och nu är det kväll och mörkret har börjat komma tidigare - då blir det ljustid i mitt hem

Livet är verkligen fint emellan åt :-)
Så glad att jag har det!





1 kommentar:

  1. Något kan alltid hända och det gör dagen till det bättre.
    Härligt att gojan fick det fint med korset.
    Ljustider är det nu och mysigt som bara.
    Njut..
    Många kramisar

    SvaraRadera