tisdag 23 augusti 2011

loppisbesök........

Jag kunde inte låta bli - jag var tvungen att ta en loppisrunda - skulle bara titta lite - men..........;-)


ett litet hjärta som fick plats i mitt kök - 10 kr!



2 underbara skålar i NS - jag har en fallenhet för saker som blänker och skiner ;-) - har nog varit skata i mitt förra liv ;-) - 20 kr för den ene och 25 för den andra - det lilla fatet kostade 15 kr.
och slutligen linneservetter...............med ett litet S broderad i hörnet - 5 st för 20 kr suck............otroligt att dessa säljs så billigt!

kram och godnatt!


3 kommentarer:

  1. måste bara gå in o kommentera - ser att det ligger en tandpetare på hyllan under ljusstaken på väggen ;-) hahaaaaaaaaa - och den är säkert begagnad oxå - jaja - den bjuder jag på ;-) hahaaaa - som det kan bli va!

    SvaraRadera
  2. Du läste min babymätare rätt =)
    13 dagar är det kvar

    Fick lov att rulla upp igen och kolla om det verkligen låg en tandpetare.
    Haha känns skönt att det är fler än jag som inte visar perfekta bilder.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Ah där fyndade du billigt silver. Snyggt och passar så bra i inredningen.
    Må gott.
    Kramis

    SvaraRadera