måndag 15 augusti 2011

lite närmare "färdigt"

Det är alltså inte lätt att vara kreativ när man har jour dygnet om............. min lille gubbe behöver mycket hjälp numera och jag springer mellan honom och symaskinen hela tiden.

Men jag hann ändå med lite styng här och där ;-)

något mera bra än annat - men det får bli som det blir - lampkjolen blev jag mest nöjd med

lavendelhjärtat får bli utan lavendel då jag "råkade" låsa in min lavendel bytta i skåpet och inte kommer ihåg vart jag lade nycklen..........sabla oxå!

Men det är mitt liv i ett nötskal - förvirring :-) hahaaaaaaa - vad kan man göra åt det tro - kan berätta att jag har fått efterlysa min plånbok då jag troligtvis har tappat den - med körkort och allt samt en smärre summa pengar.
Det får altså räcka för i dag - jag syr vidare i morgon!

kramen!


2 kommentarer:

  1. Åh vad fina de blev när de fräschades upp med smycken och pärlor.
    Härligt fint.
    Snart ska jag visa mina pågående syprojekt.
    Många kramisar

    SvaraRadera
  2. Läckert! Är det inte dags med en utlottning av ett fint hjärta..? :-)

    Kram Malin

    SvaraRadera