lördag 3 september 2011

Vackert

Det gäller om att ha ögonen med sig...............satt vid frukosten och tittade emedan jag pratade - som vanligt ;-) och mina ögon föll på Eldsflamman i mitt fönster

Det slog mig plötsligt hur vacker den är - och hur den har växt utan att jag har tagit notits av den........



Ett litet underverk eller hur!

På bordet står även min skörd av grönsaker - hahaaaaaaa - allt i miniformat - men så gott
Slutligen kan jag konstatera att dagen har varit bra - jag har varit på stan o shoppat lite skor o kläder - tog min älsklingsbil Mustangen och fräste i väg - en känsla på min ära ;-) - nu står den i garaget och vilar og jag ska fixa till en fläskpannkaka med lingon - trevlig lördag!



1 kommentar:

  1. blir avundsjuk på din tomatodling, vår är ytters liten i år (och jag vet att jag får skylla mig själv för jag har inte pysslat om mina plantor som jag borde...). Eldflamman är verkligen vacker, en sådan underbar färg!
    Ha det bra!
    Ullis

    SvaraRadera