söndag 11 september 2011

Inte riktigt i form - än........

Jag är fortfarande aningens sjuk - kanske ett virus av något slag som har invaderat min lekamen - jag har ändå varit o pysslat i min lilla loppebutik - räknade inte med några kunder - men det kom ändå  folk o saker o ting bytte ägare

Jag sitter dock mest  i min fåtölj o stickar på min tröja :-) - jag är i behov av att ta det lugnt o stilla

det ska bli mycket spännande att se hur i hela friden jag ska få till det med tröjan - jag har inget mönster eftersom jag hela tiden glömmer vad jag har gjort ;-) - men skam den som ger sig!

Fortsatt god söndag till er alla

3 kommentarer:

  1. Om inget mönster så blir det alltid något kreativt och resultatet brukar bli fint det med.
    Så du gör säkert något fint i din sköna fåtölj.
    härligt det kom kunder trots man inte räknade med.
    Må gott.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Härligt med stickningen, det är väldigt rofyllt, även om jag ibland kan bli lite irriterad när det blir fel...
    Jag hoppas att du mår bättre snart, jag är också lite krasslig idag och planerar en lugn dag, mest i soffan.
    Ha det bra!
    Ullis

    SvaraRadera
  3. Hoppas du skickat iväg baseluskerna! De e inget att ha.
    Jag hade semester tre dagar förra veckan och de var ju förväl att de inte var nu. För som de regnar och blåser.
    Men de är mysigt att sitta inne och kura.
    Kram Anita

    SvaraRadera