tisdag 13 september 2011

Sticka sticka liten tröja.......

 Nog går det framåt med stickningen - men jag undrar i mitt stilla sinne hur i hela friden den kommer att se ut..........

Jag kommer då inte att kunna ha den med mina "Big Mama" höfter och min extra mage som jag i övrigt inte vet vart jag fått den ifrån?...........

nu ska jag igång med ärmarna och så har jag en idé om att jag kanske kan piffa till töjan med lite guldigt garn..............vi får se vart det lider ;-)
Nu ska jag tåga ut i blåsten och handla en liten kaka till min älskling o jag och så blir det mysdressen och stickningen i fåtöljen

2 kommentarer:

  1. Hej kära.
    Här ser man vad du kommit fram till efter lugn o ro i din fåtölj.
    Det som du behöver!
    Det blir fint och varför inte piffa till det med lite guldigt och sånt.
    Så det inte känns som man är en kyckling.
    HAHA.
    Det med att länka award och sånt är inget du måste göra.
    Ta vara på din tid.
    Kram Fredde

    SvaraRadera
  2. men fredde dåååå ;-) hahaaaaaaaa - en kyckling hahaaaa - tänkte inte på det ;-)
    Det var dagens goda skratt - tack för det / kram "kycklingmamman"

    SvaraRadera