fredag 17 februari 2012

Back on stage ............

Nu ska ni få se vad jag har pysslat med under tiden jag har varit i dvala...................

En "walk in closet" - så här såg den ut når jag hade tömt den för det mesta bråte...........


Det var en arkeologisk upplevelse att gå in här - jag hittade saker som garanterat skulle ha varit C14 undersökt - så gamla var dem.

Kläder - skit och bråte - lampor - madrasser - tyger - gardinstänger - sadlar o annat rid utstyrsel  - julbockar - gamla hyllor 2 peruker - träpersienner

det mesta åkte ut - äntligen!

och så målade jag och  tapetserade en vägg och så här ser det ut - just nu

kanske inte det mest proffsiga rent inrednings mässigt - men mitt ;-)  - min egen oas!



 mina favoriter står överst då jag har ett par småtjejer som bara älskar "klackskor"




lite hattar - lite väskor och lite glasögon

jag bara älskar min klädkammare  - den är inte riktigt klar än - men den duger så absolut!

2 kommentarer:

  1. Det var inte illa :) toppen att ha och överskådligt :) Kram

    SvaraRadera
  2. Undra på att du inte hunnit blogga! Men vad fint du fått, önskar jag hade en klädkammare, de är ett bra rum.
    /Kram Anita

    SvaraRadera