måndag 20 februari 2012

En vacker Madonnabild............

Hon har befunnit sig i min lilla kuriosahandel - denna ljuva madonna

Att ingen ville köpa henne har länge förvånat mig ............


Nu är jag enbart tacksam att hon inte följde med någon annan hem :-) - hon har hittat sin plats hos mig - får bara se till att hon kommer upp på väggen i stället - det vore synd att hon skulle trilla ner nu när precis har upptäckt hur vacker hon egentligen är.

Eftersom originalet "Madonna Del Cardellino" av Rafael hänger i Sixtienska Palatset I Vatikanet och rosenkransen är just därifrån så känns det ännu mera rätt att hon fick sin plats hos mig :-)

Ingen av oss visste om det egentligen - men vi träffades just där och väl hemma igen kände jag igen henne och nu är den cirkel sluten

2 kommentarer:

  1. De är någon mening med det mesta, Madonnan skall bara bo hos dig!
    /Kram Anita

    SvaraRadera