fredag 27 januari 2012

Har jag gått i ide tro?...........

Är inte riktigt på humör till att skriva härinne - har inte kommit ur min bloggdvala och känner varken för att ta kort - göra fint i mitt hem eller sätta mig i syrummet och skapa.........

Jag ska bli pensionär om två månader.................alltså den tid i livet man kan göra vad man vill.............

men jag tycker inte jag får någon inspiration att sätta fart.

Jag blir ganska "fattig" - och får nog vara god att stänga min lilla loppis.................tror inte jag har råd att ha den.


Och då får bloggen ju ändra namn.................Tja............jag hittar nog på något vart det lider - just nu går dagarna med pensions ansökningar - och alla hieroglyffer som ska tydas i min nya värld - för så känns det!

Nya uttryck som  Kåpan -  Alecta -  Pensionsmyndigheten - avkastning - försäkring - garantier hit och dit - jag kan bli trött för mindre

Vi hörs kära ni som läser härinne - jag enbart i dvala - inte ide ;-)

1 kommentar:

  1. De är väl årstiden, jag har inget att blogga om heller eller kanske de är ingen lust.
    Tycker de låter härligt att bli pensionär, tyvärr är de inte ekoniomiskt lönsamt. Jag räknar två år till dess.....men vad jag LÄNGTAR!
    /kram Anita

    SvaraRadera