söndag 19 februari 2012

Vår - vinter - vår - vinter..............

Hur ska det ha det - vädret egentligen?
I går tyckte jag att det kändes som vår i luften - det höll i sig till morgonkaffet - och så kom en snöstorm forbi - bara så där..........

okay det är ju februari - och det är en kall månad men det luras vädret.........

Jag har i allefall haft en fin dag - jag har lekt med bilar ;-)


och jag och lilla vackra Fröken Smilla har myst i köket


På bilden håller hon på att skälla ut någon utanför - hon är bra bortskämd den lille skiten - men jag älskar henna av hjärtat

Nu ska jag sova - önskar er alla en god kommande vecka!

1 kommentar:

  1. Ja visst är vädret fram och tillbaka och velar hit o dit :)) Men vi har bara att finna oss idet, och våren kommer väl någon gång får vi hoppas. Kram på dig och jag säger som till Mari att det är kul att även du hittat tillbaka till bloggandet :)

    SvaraRadera