måndag 16 januari 2012

Nytt År - nya tankar o funderingar

Fri från sjukdom o själslig smärta gör jag et försök att blogga till det lite

det hjälper mycket att jag har hittat min usb-kabel så jag kan ta lite kort o lägga in

lite snö har vi fått - inte mycket men dock - snö

fick vi aldrig riktigt fotat min julgran med de 3 stjärnorna..............

jovist fick jag det - nu väl - detta får vara lite för i dag - granen har åkt ut då den behagade att slänga alla barr bara så där helt ogenerad på mitt golv - men den var så vacker medan den behöll "kläderna" på ;-)

hoppas detta nya år ska vara till glädje för oss alla
kram gisela

3 kommentarer:

  1. Det hoppas jag med! Stor kram med önskningar om ett år fyllt med positiva händelser!

    Kram

    SvaraRadera
  2. HEJ !
    Kul att du är tillbaka i "bloggvärlden " och att det kommande året blir så fint det kan bli.Skönt att julen är över så man kan börja på " ny kula " så att säga.
    Ha det bra!
    KRAMAR
    Eva

    SvaraRadera
  3. Roligt att du är tillbaka, har saknat dig!
    Alltid spännade med ett nytt år, är säker på att
    de blir ett spännande år. Kanske en del förändringar
    i vardagen(bara anar att de kan bli så, men man är
    aldrig för gammal för att vara ny!!)
    Kram Anita

    SvaraRadera