onsdag 18 januari 2012

Stövlarna på bordet..................

Men mormor - har du stövlarna på bordet.................Ja det har jag - fast dom är av porslin - och då kan man plantera lite växter i dom :-)


Dom är så söta - dessa stövlar som jag fick i julklapp av min son o hans kärlek - när jag röjt i köket för julpynt och liknande så ska dom få en plats på köksbordet

Nästan lite synd att plocka bort allt det röda - det ger så vackert sken...........men vi ska ju mot ljusare tider.

jag är lite vissen för tiden - för denna underbara man tynar bort - sakta men säkert - hans sjukdom kräver så skräckligt mycket nu mera.................det gör så ont i min själ

Men vi får ta vara på det liv vi har och det gör vi - så gott det går

kram på er därute!

1 kommentar:

  1. Önskar DIG och din fina MAN en SKÖN HELG tillsammans.
    KRAMAR till er båda.
    Eva

    SvaraRadera