lördag 17 december 2011

Är det inte vitt ute får det bli vitt inne..............

Jag har haft problem med min dator en tid nu - men det ser ut somom den er back to basic igen

Så här en liten vecka innan jul - fick jag för mig att jag ville måla mit skåp vitt

Så det gjorde jag..........


meningen var ju att ni skulle få se ett "före" och en efter bild - men nu hittar jag inte "före-bilden"

skit samma - i morgon kommer dörrarna på - og senere ska jag "pimpa" till skåpet - som Azalean(bloggare) säger er så modernt ;-) - just nu var det liksom bara viktigt att få fart i bloggen igen

en liten bild av min favoritgrupp - lägg märke till den fräcka lilla tomten o hans småsliskiga blick på den lilla ängeln som står så sött o sjunger - o kolla lilla stjärngossens svarsjuka sura min ;-) hahaaaa

den här lilla grupp har stått i mitt fönster varje jul under minst 10 år - tycker den är så rolig

kram på er - nu blir det sova av!

2 kommentarer:

  1. En riktigt charmigt Luciatåg. Kommer på att jag inte tagit fram min kära Lucia än, vet inte hur det är i år, tiden bara försvinner.....å snart e de jul!
    Kram Anita

    SvaraRadera
  2. ja snart e de jul ;-) - vet du att jag har försökt länge nu att lägga in kommentarer hos dig - men jag lyckas inte - vet inte vad jag gör för fel - tycker det är så fint hos dig - din tallrikshylla är helt underbar / kram gisela

    SvaraRadera