fredag 11 februari 2011

Det måste hända något........

Råtterna får härja fritt i skafferiet i Bankeryd - den ljuvliga loppistanten bara lovar o lovar o lovar - att hon ska ha öppet!
Men hon är inte riktig sanningsenlig.........mistänker jag - för  när hon säger att hon är där - så är hon inte där - och när det står att hun har nya öppettider så är det dom gamla tider som gäller - och med dom gamla öppettiderna så funkade det ju inte alls......
Det är synd - faktiskt! Man skulle tro att hon var en............ eller hur..........
 Jag kan lova att NÄR hon är i Skafferiet - då ÄR hon verkligen där
Och bara det är värt ett besök - sedan kan man - om man vill - handla lite smått o gott så klart
MEN först ska jag ha en allvarlig snack med tanta i fråga - för hon har en underbar liten butik!

2 kommentarer:

  1. Tror jag det att du har en underbar liten butik :)
    Det är ju en loppisbutik & dem älskar jag ;)
    Vilken härlig bild på dig *ler*
    Kram på dig ;)

    SvaraRadera
  2. I morgon ska jag upp dit - jag längtar - har samlat ihop saker i mit hem - jag ska rensa ut - men vissa saker vill jag inte riktigt släppa ;-)
    det är precis somom att pengarna jag får för dom er rätt likgiltiga - dom förgås fort - men nu är det så det ska vara!
    kram goe vän!

    SvaraRadera