tisdag 22 februari 2011

Det blir bättre.................

Det är en ny värld för mig  detta att blogga - min sida har vissa brister - men jag vill försöka att lära mig
Det är inte så lätt när man aldrig har testat och bloggvärlden nästan svämmar över av underbara vackra bloggar....
Jag känner att jag oxå vill förmedla denna känsla som överväldigar mig när jag fastnar på någons blogg - men tills dess får ni som går in här - ha överseende med saker o ting - jag kan åtminstone lägga in lite bilder så ni får någonting  med er - nu när ni ändå gör er besvär att gå in o läsa ;-)............
Får se vad jag kan berika er med i dag........
En tjusig kvinna bakom ett tjusigt loppisfynd i form av en aftonväska för en sketen tiá - lägg till mina gamla Ray-Ban solglasögon och det blir perfekt!
Hm........kanske inte riktigt för jag liknar INTE Marilyn Monroe - men vem bryr sig egentligen...........

2 kommentarer:

  1. Det är så kul att du börjat blogga Gisela. Jag håller med dig om att det finns många fina bra bloggar och jag är lite avundsjuk på dem fast var o en gör så gott den kan :)) Inser mer o mer att jag verkligen vill göra ett besök i din butik så det får nog bli så framöver . Ha de gott och skriv gärna en kommentar i min blogg också om du är inne där någon gång. Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Instämmer med Christa - det är så kul att läsa din blogg & var & en gör efter sin förmåga :)
    Läser mer än gärna din blogg - Keep on going ;)
    Kramen ;)

    SvaraRadera