onsdag 14 mars 2012

Rött bord och röd näsa

Jag fick en smärre chock när jag vaknade i morse - både av att se mitt nymålade bord och min röda näsa ;-) - ska ärligt erkänna att jag inte var nöjd med varken det ena eller det andra

jag har varit ytterst fundersam över bordet.............vete fan vad jag tänkte på när jag fick för mig att det skulle bli bra !

men nu är det rött - och rött ska det förbli - tills jag blir så pass fri från min förkylning att jag kan måla om det.............eller vem vet - jag vänjer mig kanske


det bruna fick jag vara god att slipa ner så det så lite slitet ut - då blev det bättre


men färggrannt har jag - den saken är klar och vi får se vad som händer längre fram - bordet går fortfarande att använda ;-)
Undrar vad min man ska säga när han ser det - hm..............han är van vid mig och mina tossiga ideér
Godnat alla sötingar som tittar in - nu ska jag sova :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar