onsdag 9 november 2011

Undrar vad jag är gjord av............

Jag är lite ledsen - dämpad..............min älskling är på sjukhus - han föll om i duschen - .............det var ingen rolig upplevelse - men jag lyfte upp honom - 3 gånger.............jag åkte med honom till sjukhus - jag tröstade mina barn - lugnade ner min gamla mamma och såg till att hon kom tryggt hem till Danmark...............

I bland undrar jag vad jag är gjord av................jag ser mina barns och barnbarns oroliga ögon - jag förklarar - lugnar - jag ringer - dividerar - ordnar............och i dag är jag bara ledsen

han ska läggas in på neurologen - lite flera undersökningar ska göras och det är bra - för hans sjukdom går fort fram nu - på tok för fort...............

just nu känns det somom det är för många förluster som väntar..............jag ska pensioneras - JAG - av alla människor - jag som är en barnarumpa i sinnet...........tss...........det betyder på tok för lite pengar

jag kommer inte att kunna bo kvar.............jag får säga upp min loppis...............men det värsta..............min livskamrat tynar bort...............

Jaaa................det var det negativa - nu ska jag se om jag kan mana fram något positivt - men först ska jag av med en massa tårar - det brukar hjälpa


och jag undrar om det ändå inte är ljus i tunneln?........... Jag tror det visar sig när jag har "rensat" ut lite i mitt inre..........

kram till er som läser och glöm inte att säga till dem ni älskar - att dem är - just - älskade..........

3 kommentarer:

  1. HEJ !
    Jag känner med dig och känner din oro inför allt, inga ord hjälper väl till tröst men jag tänker på er.
    MÅNGA KRAMAR

    SvaraRadera
  2. De låter förfärligt sorligt för dig just nu. Även med tanke på tiden framåt ett tag nu. De kommer klart att ordna sig på något vis, när du lyft dig igenom allt. Herre G. vad jag pladdrar! De är menat som tröst, tänker på dig och hoppas du inte mår för bedrövligt.
    Vi hörs i detta media.
    Kram Anita

    SvaraRadera
  3. åh nej - ingen av er pladdrar - inte det minsta - en vänlig omtanke - en hälsning kan göra underverk och ni är så goa och söta härinne

    jag har precis varit o besökt min lilla gubbe - hoppas han kommer hem i morgon
    tusind kramar till er båda

    SvaraRadera